Vilken höst (IV)

6:e oktober 2010, kl 06 och temperaturen visar finfina 8-9 grader varmt utomhus!
Vilken underbar höst. =)

(Den 7:e oktober ifjol böt jag till vinterdäck på bilen! Den biten skjuter jag med glädje framför mig ännu en tid.) Låt oss fortsätta njuta av dessa temperaturer istället.

           

Bilen är dammsugen och datorn säkerhetskopierad. De tidigare 27 punkterna
är i hamn/åtgärdade.  

Fyller på med nya uppdrag:
- Fålla, stryka och hänga upp köksgardinerna
- Kratta löv
- Klippa ned humlen

- Montera extraljus på bilen (4/11)
- Byta till vinterdäck på bilen
- Besikta bilen (första anmärkningen ever :( )
- Täckmåla sista varvet på nattduksborden

- Montera ihop nattduksborden
- Montera upp & seriekoppla brandvarnarna 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oh... lycka till med din nya lista. =)

Jag vill inte heller byta till vinterdäck än på några veckor, det dundrar ju så hemskt då...

Kram!

2010-10-06 @ 08:26:49
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Syrran

Så bra att du är klar m säkerhetskopieringen! :)



Lite väl blåsigt är det men hellre det än snö o vinterdäck!

2010-10-06 @ 08:41:15
Postat av: Anonym

Visst är det skönt med så många plusgrader men denna storm som blåst hela veckan kan jag vara utan, trots varmgrader har jag lämnat cykeln hemma och tagit bussen istället.



Jaha, denna "att göra lista" kunde jag inte kopiera.

2010-10-06 @ 09:07:07
Postat av: Malin igen

Till Sonja: Jag har tagit bilen i veckan, rädd för att blåsa bort ;-)

2010-10-06 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0