9 månader

Hur är det man uttrycker sig?
Väntan är lång... eller tiden går fort när man har roligt.

Mina nio månader på Colorama har bara rusat iväg. Åh, vilken rivstart det blev. 
Har verkligen haft massor att sätta mig in i och ta tag i. När grunden är genom-
gången involveras jag bara mer och mer i systemöversyn och utvecklingsarbete. 
Effektivitet, struktur och ordning är bara så jag. Om inte tusen saker samtidigt fungerar blir det en sak i taget...

Summerade min anställningstid åt chefen idag, som först inte trodde mig. Han tyckte det var alldeles nyss jag börjat. Hur tolkar man det? Bra eller dåligt??



Men bara åtta månaders arbete har blivit utfört. Den nionde hade jag semester. 


Kommentarer
Postat av: Sonja

Oj, har du varit där i nio månader redan, det var ju nyss, just före semestern, du började.....



2010-09-28 @ 20:55:19
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Jag tycker tiden går alldeles för fort oavsett om jag har roligt eller inte.. jag vill ha fler tim på dygnet nu TACK.



Sen får jag lite panik över alla som har så höga tankar om min förmåga här på jobbet.. :S

2010-09-29 @ 08:17:47
Postat av: Camilla

Oj, jag tycker också det var "nyss" du bytte jobb...

2010-09-30 @ 15:08:55
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0