Norrbottning

Har gjort min plikt som medborgare i norr. Har svarat på 27 späckade sidor med totalt 77 frågor! De allra flesta med mellan 5-10 kryssfrågor.

De om mig och mina vanor var lätta och intressanta. ;) Men sen...



- Ansvar för vardagssysslor
- Trygghet i vardagen
- Känna sig hemma
- Frågor om bostadsort, kommun, län
- Kultur & fritid
- Medievanor
- Demokrati och inflytande
- Planer i regionen
- Valet & valrörelsen
- Resor & kontakter
- Globaliseringen

Vilken tid och engagemang det tog! Ger mig sällan in i något lite halvdant. 
Ett par trisslotter hade suttit fint som tack. Hade ni gjort er besväret för en sketen reklampenna eller hade det blivit pappersinsamlingen nästa?


Kommentarer
Postat av: Sonja

Tja, vi brukar få ett par trisslotter och sist var det visst en obligation också för att vi inte haft tid och fylla i enkäten men efter flera påminnelser lockade de med en obligation.



Pappersinsamlingen hjälper ju inte utan de fortsätter att skicka påminnelser i det oändliga, man har visst en skyldighet att fylla i dem har jag för mig.

2010-09-30 @ 08:29:20
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Anonym

Usch såna är pest tycker jag.

2010-09-30 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0