Piggnat-till-lista

Har under en tid känt att jag legat efter och att göramålen varit så många att jag inte vetat var jag ska börja. Det har varit lättare att haka på roligheter då inte jobbet tagit sin del av fritiden. Omkringflackningsväskan är nu urplockad. Jag har åter landat hemmavid. 

Dessutom har jag piggnat till en hel del tack vare otal sömntimmar i början av veckan. Nu inspirerad till max.

Listor är min melodi att få saker gjorda. Portionerar nu ut lite peu un peu.

Inkoppling utelampa - tack bror!
Flytt av fjv-element tvättstuga

Rensa lingon
Återvinningen
Köpa extern hårddisk

Vinterisolera uterummet
Dammsuga bilen (5/10)

Gräsklippning
Grästrimning - började så bra innan tråden tog slut
Klippa häcken

Putsa fönster (4/10)

Stryker allteftersom punkterna åtgärdats.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Listor är kanonbra. Vilka "tunga" punkter du har...

Skönt att få hela den listan fixad.

Kram !

2010-09-09 @ 11:51:31
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Syrran

..oj oj just nu snurrar ekorrhjulet så fort här att jag inte ens hinner skriva upp allt som borde göras.. Veckan har verkligen gått fort, så skönt m fredag i morrn!

2010-09-09 @ 22:19:40
Postat av: Sonja

Håller med syrran din, det är så mycket att man orkar inte ens skriva ner det och förresten skulle listan bli så lång att man skulle inse att det är övermäktigt.

Men kan jag kan ju ta din, flera punkterna skulle ju stå på min lista också.

2010-09-10 @ 11:02:26
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Carina

Listor använde rjag mig av också!

Har en känsla av att jag "listar" lite väl mycket nästan!

2010-09-12 @ 09:50:39
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0