Tygval

Är ute efter en liten soffa till allrummet på övre våningen. Står nu i valet och kvalet över tygvalet. Inte lätt alls. Har hittat soffan. Fastnade dock inte direkt
för något utav tygerna.


             
Klickbara bilder på soffan i de olika tygerna. Tyget är fast och inte en utbytbar klädsel. Den första passar nog bäst in med fondväggen mittemot, som jag inte tänkt byta på bra länge. Var egentligen ute efter en lite mörkare soffa.. så den andra soffan passar mer in i min tanke. Men i en annan färg än tanken var från början. Den tredje känns utifrån soffbilderna från nätet egentligen inte som ett alternativ.

Hur som helst ska den ersätta den blåa soffan som inte längre finns kvar.
Vilken hade ni valt och varför?? Hjälp vele majjan...



























Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag röstar på mittenalternativet.

2010-09-21 @ 07:12:01
Postat av: Carina

den vänstra hade jag valt om den ska matcha väggen alltså. De andra sofforna är grå och väggen beige/brunt väl?

Himla snygg soffa du fastnat för :-)

2010-09-21 @ 07:30:30
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Camilla

Svart röstar jag på! Alltså den i mitten. Superfin.

Sedan läste jag lite mer noggrant - att du vill matcha till fondväggen och då är nog alternativ 1 ett bättre alternativ. Den är fin den också. :)

Eller kör svart och lägg dit några kuddar som matchar till fondväggen i stället, det funkar nog.

2010-09-21 @ 08:09:45
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Röstar för den mörkare grå, men det visste du redan.

Men då inget av alternativen verkar vara JA DEN tycker jag du kanske ska överväga en annan soffa, kanske besöka några av de andra möbelaffärerna för att känna att du får det du vill.

2010-09-21 @ 11:46:36
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Anonym

jag gillar det mittersta soffan helt klart

2010-09-22 @ 18:35:44
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com
Postat av: Carina svarar:

Tack för alla era tips och råd. Bestämmer mig för mittenalternativet; mörkgrå ej svart.

2010-09-25 @ 23:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0