Efter ångvälten

I måndags kom jag över en avbokad tid hos kiropraktorn. Dygnet efteråt kände jag mig som överkörd (av en ångvält). Ingen liten knäckningsomgång. Belades med promenadförbud i några dagar. Vågade inte annat än sköta mig.

Lördag idag! De fyra senaste helgernas skugga av rygg/nackbesvär är borta.
Har åter nackrörlighet som en uggla. ;) Är tokinspirerad! Nu ska här åkas av.

Lämnar dessutom bakom mig den mest inspirerande arbetsveckan på evigheter. Orsak? Samtliga chefer har lekt av sig i en stuga i Abisko. Har fått jobba ostört.
Börjar komma ikapp de senaste månadernas eftersläpningar. Gu´ så skönt! 


Kommentarer
Postat av: Sonja

Vi har chefen borta två veckor, det är då sådana tokigheter händer som du såg på bilden...!

Skönt att du börjar var i form med nacke och rygg, att arbetsinspirationen har återvänt, förhoppningsvis inte bara tillfälligt.

2011-04-16 @ 12:42:25
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Skönt att du fått ordning på rygg o nacke.



Och vårfint på bloggen har du oxå fixat :)

2011-04-16 @ 12:50:39
Postat av: Camilla

Härligt att du mår bättre! :) Jag var till kiropraktorn för första gången i mitt liv för några veckor sedan och han fixade mina onda fotleder. :)

Åka vaddå? Skidor? Cykel?

Kram och ha en fortsatt fin helg!

2011-04-16 @ 23:40:12
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: keb

fint du hr gjort på blogg headern.. syns att det är vr även där..

skönt att nacke och rygg på bättringsvägen igen....

2011-04-18 @ 18:23:43
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0