Tur att mutor finns ;)


Katalogen damp adresserad ned i brevlådan fredagen den 19 augusti.


På söndagen (två dagar efteråt) gjorde jag butiken tillsammans med F o P. 
En omväg via Boden för att hämta upp/lämna av den senare.

Mutades att åka med i finfina BWN:n med elektrisk utfällning av dragkrok (!). 
Bjöds på både resan och lunch för att jag gjorde sällskap. Not bad at all! :)
Visst går det att muta mig emellanåt. ;)

FYRA fullpackade vagnar fick vi ihop tillsammans. Vid fotoögonblicket var den mest fyllda vagnen redan ute på lastning.

Fredagen efteråt damp ÄNNU en katalog (oadresserad) ned i brevlådan.
Tecken på ännu ett besök?! ;) Kan fylla ännu ett släp då jag suktar efter en ny soffa
till vardagsrummet. Avvaktar dock några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0