Tiden rusar

              
               Daniel Adams-Ray gjorde myyycket bra ifrån sig på Luleå Kalaset

                
               Tom Jones överraskade många med sin stjärnpondus

Vad har jag pysslat jag med då?
- Jobbat (redan avverkat två arbetsveckor)
- Målat boda
- Joggat x 2
- Kalasat x 3
- Avvecklat dammfontänen för säsongen
- Förberett utomhusbelysning
- Skördat lök och persilja
- Hyrt & sett videofilmer (regniga kvällar)

I helg:
- Vinkväll hos A, M & O
- Plocka vinbär
- Måla

Önskar:
- Fler timmar på ett dygn


Ännu en sommar vann Luleå solligan! Mest soltimmar i landet under perioden
24 juni - 11 augusti. Men vilken sommar det varit! Sol, sol och åter sol. =)
Sista veckan började dock med höststorm i måndags. Ostadigt resterande del
av arbetsveckan. Men nu är det helg och åter sommar sol och varmt. =)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Är det du som fotat bilderna på artisterna?

Ja det har verkligen varit kanonväder i sommar, så även idag! Bästa sommaren på länge.

Oj är det dags att plocka vinbär nu?

2011-08-13 @ 15:03:10
Postat av: Sonja

Javisst har det varit soligt. Men regnet i måndags välkomnade vi kalasfixare då en hel del smutsiga spår spolades bort.

2011-08-14 @ 19:38:43
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Coquina

Skoj att ni vann sol-tävlingen =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min 1 års tävling =)

2011-08-18 @ 23:18:56
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0