Julmiddag m SPA

Förra lördagseftermiddagen packade fyra olika Coloramabutiker in sig i bilar och styrde samtliga kosan mot Cape East; landets östligaste och mest uppskattade SPA. Hyllad anläggning bara 13 mil bort som jag VILL, VILL, VILL uppleva igen.

Oj, så roligt och härligt vi hade!!  :D

Vad gjorde vi då?
Incheckning o välkomstmottagning innan middagen.
Den lilla svarta till middagen (kors där.. jag vågade!). 
Som våra två långbord sjöng med vid middagsunderhållningen.

Lite oväntat..
Kommentaren från det igenkända Ötåsällskapets sambo. Måste stört sig på nått.
Efter middagen slets stassen av, "masken" tvättades bort och vi hoppade i plurret.
Som det bastades, duschades, bubblades, döks och slappades tills stängning kl 23.
Strutsade i badrocken från SPA:et förbi pianobaren till rummet. Stass nr 2 togs an.
(Hade väl aldrig kunnat ana att två av de tre medhavda uppsättningarna skulle komma till användning)

Å sen..
Inget pianobarshäng utan rejält live rockuppträdande!
Bra tabletter gjorde det möjligt för mig att rocka på för fullt på dansgolvet trots spricka i tån.

Det mest oväntade..
Våldgästningen och efterfesten på rummet efter att jag lagt mig
Trodde jag o kollegan hade bokat dubbelrum
Pussen på munnen av den man minst anar

Det gemensamma minnet
Bulan i pannan som vi ALLA hade dagen efter



Kommentarer
Postat av: syrran

Vilket röj tur att du åkte!

2011-12-17 @ 07:42:38
Postat av: inga-britt

Men så roligt, inte visste jag att detta SPA låg i lilla Haparanda.

2011-12-17 @ 16:45:00
Postat av: Marianne S

Vi är några på jobbet som funderat på ett spa-besök men har inte kännt till något inom rimligt avstånd. Men nu vet vi...Tack för tipset.

2011-12-17 @ 19:12:35
URL: http://mariannesturk.blogg.se/
Postat av: Sonja

Spricka i tån...? Vad har du nu pysslat med. Trodde det var armen som orsak till tabletter.



Jeeessus vilket röj!

2011-12-18 @ 12:01:47
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0