Nu med bad


Nej, hammaren var inte ditlagd. Det var jag som höll i den. Slog med all min kraft. Fick t o m ta på mig hörselskydd för att våga slå hårt nog. Kabinschassit har sågats bort från rören som kompletteringsmålats i vitt.

De miljontals glasbitarna har tagits om hand, avloppet dammsuget och tvättat samt siliconet från golv och väggar har avlägsnats. Duschkabinen är ett minne blott.
 
Nu står så äntligen mitt nya badkar på plats. Ett alternativ till bastun och/eller duschen.

Blandaren ska nu kompletteras med kran. Stång och draperi införskaffas. Badrummet försees med värmeljus. Sen är det bara att tappa upp ett bad och glida ned. Ahh...

Kommentarer
Postat av: Sonja

Är ju svag för badkar. Något jag önskat hela mitt liv men ödet har velat annat.

2011-02-20 @ 21:20:28
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Hoppas du blir nöjd med din investering. Jag använder vårat väldigt flitigt.

2011-02-20 @ 22:03:13
Postat av: inga-britt

Vad fint badkar. Vi skall också ha badkar, men det blir nog ett vanligt badkar. P-e skall få badkarslyft, så att även han skall kunna ta ett bad.

2011-02-21 @ 16:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0