Stjärnor och planeter

Nej, ett träningspass, delad flaska rödvin och mildare väder var inte lösningen.

Fredagen blev allt lite märklig utan att gå in på detaljer. Trevligt som tusan
i alla fall över spontan tacomiddag i oväntat sällskap. Roligt när kameror och foton avhandlades med likasinnade.

Upp med tuppen på lördagsmorgonen. Efter frukost började jag min dag i simbassängen. 50st 25 meterslängder nonstop i mitt egna tempo. Lycka!
Inget slösimmande bakom trötta pensionärer eller omkörningsrusningar.
Efteråt följde bastu, lite solarieljus och shoppingärenden; bl a duschdraperi,
grå stolsdynor i fårskinn och ett par knippen härliga krispiga vita tulpaner.

I helgen har vi fått njuta av nollgradiga temperaturer! Sååå skönt. :)
Speciellt lördagen med strålande vårsol var underbar! Har promenerat x 3
i helgen. Känns som att jag inte kan få nog av att vara ute och röra på mig.

Ett par turer in på jobbet (lör och sön) p g a inloggningsproblem för datakonsulterna.

Liiite VM-skidor i Oslo blev det också på söndagen.

Men det står inte rätt till. Jag känner inte igen mig. Ledsen fast jag borde vara "skitaglad". Stjärnorna och planeterna kan inte stå i mitt tecken för tillfället.
Även om jag inte känt mig som ett åskmoln som kompisen benämnde sig häromdagen. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Trist att du inte känner dig på topp just nu. Hoppas allt löser sig till det bästa.



Skulle gärna hänga m o simma ngn gång, kanske nästa lördag? Jag har nog inte simmat sen högstadiet.. som du vet så är min hud känslig för uttorkning, men jag skulle vila försöka testa en gång. Låter så härligt.



Kram

2011-02-28 @ 07:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0