C & H

 

I veckan åkte jag, chefen och platschefen ned till Stockholm på konferens i dagarna två. Under tre rätters middagen råkade jag dricka ur fel rödvinglas
och blev kallad "svampen". Jaja.. ibland får man bjuda till. ;)

Hann inte mer än landa i stan igen innan jag blev bjuden på en mycket god plankstek i underbart sällskap.

Idag har ett 49m2 träningspass avverkats i och med avskottning av garagetaket. Yippie.. yes. Kan härmed erkänna mig frisk igen. Duktig medhjälpare också. :) 

I skrivande stund gör Charlie och Hilda mig sällskap. Den senare har just slaktat ett av sina gosedjur. Antagligen inte helt nöjd med sin tillvaro. Hahaha.


Kommentarer
Postat av: Syrran

De var kul att träffa söta Charlie o Hilda, men de verkade inte lika nöjda över vårt besök, lite vaktiga o uppstressade blev de.. Jaja misstänker att de får träffa oss fler ggr o då blir vi nog polare så småningom :)

2011-01-29 @ 16:34:57
Postat av: ibw

söta hundar som kräver en del, behöver ganska mycket "hjärnarbete" misstänker jag.

2011-01-30 @ 15:11:19
Postat av: Farssan

Milla tar bort ögonen innan hon slaktar gosedjuren.

2011-01-30 @ 15:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0