The grillparty

Årets grillfest på jobbet med inbjudna kunder roddes i hamn i fredags.
Ingen lek vara uppe 21 timmar (jobb följt av fest) när man dessutom natten innan sovit som en kratta. :S

Hela helgen gick i dvalans resp rastlöshetens tecken.
Massor att göra hemmavid men inte tillräckligt med sömn i kroppen.
Dock för pigg för att lägga mig i soffan för vila. Jösses så jag vankat av och an.
Usch, vad jag känt mig onyttig. :(

Reflektioner
- Inga trubbelkunder på plats
- Trubaduren på jobbet som överraskande spelade Springsteens "Fire"
- Tävlingarna (pil-, boll- och stövelkastning) gick uselt
- Hur i helskotta hamnade jag att stå i baren dryga timmen? 
  Jag kan ju ingenting! Men det märkte nog ingen. ;)
- Inte var dag man dansar på lagergolvet
- Senare var ALLA på Färjan
- Usch för överförfriskade personer

Men tydligen också kärlek.. har jag fått berättat för mig.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Inga trubbelkunder....tjaa, fick ju ingen inbjudan...!

2011-06-21 @ 07:10:43
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0