Helg

Vår. Alltid lika härligt. =)

Ett par knippen krispiga vita tulpaner. Ännu en vecka efter inköpsdatum ser de lika fina ut. Har det ännu lite svara uterummet att tacka där de
trivs så bra.

Det är helg och jag njuter av ledighet, skidåkning (klassiskt/fristil), matlagning,
m m.

Ser även till att vara lite duktig på hemmaplan; städning, tvättning o dyl. 

Det är långt att traska ut mot Hindersön. Tur vi vände om och tog bilen.
Timmespromenaden på ön fram till Jopikgården räckte så pass att vi liftade åter till bilen.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Mina tulpaner åkte i komposten idag, glömde dem som sagt i värmen här uppe först, sen glömde jag dem i källarhallen o det visade sig att jag dessutom glömt o fylla på vatten!! Jaja man kan inte kommaihåg/hinna med allt..

2011-03-05 @ 20:12:06
Postat av: inga-britt

jag gillar tulpaner, nu äntligen är det vår och som jag längtar efter värme. Om en vecka skall jag försöka åka till www.Harsa.se och åka skidor, det skall bli så sköönt och rå om sig själv lite.

2011-03-06 @ 12:56:41
Postat av: Jill

Det är så vackert med tulpaner! :)

2011-03-09 @ 20:11:01
URL: http://juvelia.wordpress.com
Postat av: Carina

Är glad om tulpanerna står mer än 3 dagar här hemma hos oss. Har nog på tok för varmt för att de ska känna sig som hemma. Älsklingsblomman :) .......tillsammans med gladiolus kom jag på!

2011-03-10 @ 08:27:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0