Islossning

Det är inte bara islossning i älvarna. När jag efter en månad väl bestämt mig för valet av ny kyl och frys lossnade det rejält.

- Kyl- och frysskåp
- Penséer o pelargonier
- Ljusblått långt linne o vit t-shirt
- Present
- Tavelkort
- Stelt armband
- Kaffebryggare
- Svart blomkanna
- Parfym
- Boda/förråd

Detta bara på en helg. Gosh! Tur att det går månader mellan shoppingturerna.



Ååå.. när jag ändå är på G hakar jag på syrrans sötsaksuppehåll under majmånad. Detta då det åter är på sin plats att bryta dåliga mönster.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja det måste vara det här som kallas shoppa loss :)



Skönt att du hakar på, behöver lite moraliskt stöd, jag får cykla till dig när de börjar snaska för mycket här hemma.



Såg du mosters tips om vitkål? Det skall jag anamma.

2011-05-01 @ 20:27:41
Postat av: Sonja

Oj, vilken shoppingrunda! Mycket varierande!

Tror du slår mig, åtminstone som enstaka gång.



Hörde om sötsakerna icke vara, sugen att haka på, men från imorgon då, för det blev fruktsallad med grädde till kvällsfika (plus en massa ost, korvar, kex, skinka och vin också....)

Vitkål....? Tips förväntas presenteras på endera din eller syrrans blogg!

2011-05-01 @ 21:29:21
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: keb

shoppa är kul ibland när man känner för det ...

2011-05-02 @ 15:06:29
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Syrran

Gillar din nedräkning! 2 av 31 avverkade.

2011-05-03 @ 13:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0