11-11-11



Fotat på lunchen på väg tillbaka till jobbet. Dock inte kl 11:11 utan strax efter 13.

- Siffran 11 är en mästarsiffra. Den har extra stark energi och därför är 11/11 2011 en riktig högenergidag, enligt numerologerna.

Visst innebar den 11 i 11 2011 en energirik dag för mig. :)

På sena fredagseftermiddagen drog jag tillsammans med platschefen ihop rikt-linjerna inför årets maratonpass - inventeringen. Normalt brukar jag lite omedvetet gå ned i varv på fredagseftermiddagen.. men inte idag.

När jag sen anländer hem brukar jag unna mig att smyga ned under täcket i soffan efter välutförd arbetsvecka.. men inte idag. Ett glas rött efter middagen innan jag greppade målarpenseln tittade uppåt och började måla. Dukade senare även upp för tapetsering. Påbörjade men avbröt halvvägs vid 21:30 då det enklaste var utfört. Tvättade av färg- och limpenslarna och städade undan.

Föredrar att spara de lite mer avancerade ingreppen till dagsljus och en utvilad kropp & knopp. Vad jag gör?? Uppdaterar lilltoan litegranna.


Kommentarer
Postat av: Sonja

På en fredag !!! det är ju då man bara dööör i soffan efter middagen och ett glas rött

2011-11-12 @ 09:47:25
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Camilla

Åh, vilken aktiv fredag. Det lät kul tyckte jag. :)

2011-11-12 @ 12:18:28
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Syrran

Eller super till på en after work =)

2011-11-12 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0