Helgen med ALLT

En aktiv fredagskväll följdes av sovmorgon och superdupereffektiv shopping under 
lördagseftermiddagen. Gjorde både S-heden och stan under några timmar i ett annars oerhört dimmig, grått och trist Luleå.


Kom över fyra ljusstakar till allrumsbordet uppe. Men även "den lilla svarta" klänningen jag aldrig haft, presenter (kläder, smycke, bok), HDMI-kabel
(länk mellan dator till tv), metallplånbok, LED-pannlampa & tändgas.
Passade även på att fylla börs och busskort.


Lyckades koppla datorn till tv:n och avnjöt de av vännen introducerade 
veckogamla Springsteen videona. Den ena efter den andra. Om och om igen!
Skulle inte haft något emot att han kom och uppträdde även för mig och mina arbetskamrater, ex på julfesten! ;)

Trevligt besök under lördagskvällen, "Så mycket bättre", en del svammel och
hett bastubad. Fick för säkerhetsskull blöta ned bastupanelen efteråt.
Har ALDRIG sett temperaturmätaren uppvisa så många grader förut! :|


Underbart uppvaknade på söndagsmorgonen till solens sken och frostig backe.

Mmm.. vilken social och inspirerande helg jag fått vara med om!! Tack alla!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Härlig helg låter det som! Men hur hett hade du i bastun egentligen...??

2011-11-14 @ 07:12:08
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Carina svarar:

Mätaren på väggen visade 100 grader när jag vred av aggregatet och spolade kallvatten på väggar och lavar. :S

2011-11-14 @ 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0