Intensiv vecka - fritid

Tapetinköp, Nya idéer, Däckbyte, Montage av extraljus, Bromsoksmodifiering, Inför bilbesiktningkontroller, Närgången ballongfärd, Däckbyte igen!, Biltvätt, List-, sockel- och tapetrivning, Kramar, Surprice matlåda, Blomsteruppsättning, Uppvaktande av 60-årig fd arbetskamrat, Bilpreppning, Ensam mamma, Utslagen, Sov bort en hel kväll, Långdistans SMS, Bilbesiktning med rent protokoll på "20-åring", Tapetrivning, Bonderi, Blocketshopping, Middagsbjudning, Kundrepresentation, Hockey, After hockey, Allstar, Rörisuppdatering, Skjuts till jobbet av "hemvändare", After Work med "fd" tjejgänget, Amphion, Groggbjudning, Invit, Fd jobbuppdatering, Harrys, SMS, Byte av hatthylla och högtalare i bilen, Tapetrivning toalett, Dammsugning, Disk, SMS, Kaffe, Trevligt tidningsbud, Kramar, Agerat "frissa", Powernap, Lyxfälla, SMS, Portättfotografering, Skrivit, skrivit och skrivit, SMS, Bastu, Repris, True Talent

Kommentarer
Postat av: Sonja

Åh Herre Gud......!



På Bonderi blir jag lite orolig, jag får en konstig association som jag inte tror stämmer....

2011-10-24 @ 07:33:41
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Carina svarar:

Bonderiet är onsdagens tv-underhållning.

Nu blir jag nyfiken på din association...

2011-10-24 @ 18:59:17
Postat av: Sonja

...bondage(eller hur det engelska ordet nu stavas)..

2011-10-25 @ 07:39:46
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Camilla

Jag blir nyfiken på närgången ballongfärd...

Det låter hur som helst som att ditt liv är ganska fint för närvarande. :)

Kram och trevlig helg!

2011-10-28 @ 15:40:22
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Syrran

Det här inlägget har jag missat helt..orkar nog inte ens läsa det, pga att jag inte fått nå vettigt gjort hittills i helg.

2011-10-30 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0