Frk utvilad och inspirerad

Igår var det regnigt, jag var trött och blev inte av med huvudvärken jag vaknade med. Jag gjorde INGENTING.

I natt fick jag sova 10 underbara timmar. Vaknar utvilad och solen skiner.
Då blir det fart på mig. Det gillar jag!

Idag:
- Lång härlig frukost
- Sorterat papper i pärmar
- Burit in utemöblerna
- Skruvat och borrat bodans låsanordning på plats
- Klippt gräset eller närmare bestämt ägnat mig åt slåtter
- Oljat in altanräcke, vattenrakor och sopkvastar
- Täckmålat vindskivor
- Isolerat uterummet
- Grillat

Nu ska jag varva ned med "Hypnostisören".

Kommentarer
Postat av: Sonja

Du behövde nog verkligen på sova ut.

Och som vanligt hunnit med en massa, önskar jag hade samma energi!

2011-09-11 @ 18:05:56
URL: http://sonler.blogg.se/sonler.se/sonler
Postat av: Syrran

Ja när solen kommer då får man lust o ork med det mesta!



Förutom det vanliga hushållsjobbet, så grävde jag upp lökar fr jordgubbsbänken, tog upp potatisen,lagade riktigt god middag och bakade en banankaka som vi fikade på en brygga i Lövskär.



Solen gör så mycket!

2011-09-12 @ 09:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0