Tidig höst?

Steg upp strax innan halv sex för att hinna med min vardagliga promenad på       3 km innan kl sex. Med mp3-spelaren i öronen förgyllde Bruce Springsteen och Markus Fagervall (IDOL 2006) min morgonpromenad. Men huga.... inte var det varmt längre.
Ok... solen hade stigit upp på en molnfri himmel men temperaturen hade inte orkat upp till mer än ynka 5 grader!!! Är hösten redan här?? Vantar på när det var dags att cykla till jobbet.

Lite intressant då  jag för tre år sedan badade efter jobbet vid denna tidpunkt på året!

Kommentarer
Postat av: syrran

Synd att inte Markus var där "IRL" o värmde dig!!!
;)

2007-08-28 @ 18:27:23
Postat av: Morsan

Det är väl inget att du för tre års sedan har badat vid denna tidpunkt. Jag har i år badat varje dag sedan mitten av juni och skall fortsätta tills isen lägger sig.

2007-08-31 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0