Frissans träningstips

Var hos frissan idag. Klev in som ett troll och ut som en ny människa. Fick t o m bli försökskanin för en ny hårinpackning med brun nyans som verkligen gjorde susen åt mitt sol och saltvatten uttorkade hår. Förstår att hon uppskattar att ta hand om mig då skillnaden blir så enorm.

Anförtrodde henne att det går trögt för mig att komma igång med träningen. (Nope... det fanns inte tid, lust eller inspiration för det i helgen som gick.)
Men när hon jobbat så med att få varenda hårstrå perfekt lagt nämndes jag inte gå raka spåret till gymmet. Skulle dessutom se alltför tillfixat ut för träna i. 
De andra gymgästerna skulle få en väldigt skev bild av mig. Nope ... tog tränings-väskan hem idag också. 

Min frissa föreslog att jag under en två veckors period skulle sätta mig i bilen och lära mig att köra till gymmet. För att nästkommande två veckor utöka till att gå in och besöka gymmet. Inom loppet av två månader skulle jag kommit mig för att byta om och även börjat känna på maskinerna.

Ett tips som verkar lockande. ;)


Kommentarer
Postat av: Syrran

verkar vara en mycket vettig frissa du har!

Kan bara meddela ALLA att syrran var jättefin i håret ikväll, synd bara att hon inte verifierade det med ett foto här!

2007-11-06 @ 21:46:03
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Syrran igen

Du föresten, jag måste vara den flitigaste och snabbaste kommentarören på din blogg? Detta borde uppmuntras !!! *hihi*

2007-11-06 @ 21:51:42
Postat av: Mårten

Vilket jobbigt tips,ta fingret ur arslet och masa dig till gymmet istället för att gnälla.

2007-11-07 @ 11:45:54
Postat av: maria

VAD VAR DET FÖR NY INPACKNING MED BRUN NYANS? Letar efter en sån nämligen.
Må gott!

2007-11-07 @ 18:44:55
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Nica

Syster, ja min frissa är kanon! Foto? Är tyvärr inte den fotogeniska personen. Inte så lätt att fota sig själv heller. :S
Jaa... du är verkligen en pärla på att kommentera mina inlägg. Snabb som tusan också! Får du SMS-meddelande när jag gör mina uppdateringar??
TACKAR,BUGAR och BOCKAR! I LOVE IT!
Mårten, vill du bli min personlige tränare?
Maria, tyvärr vet jag inte vad det var för inpackning då jag låg på rygg med huvudet i tvättstället. Var så inställd på att tona håret efter besöket hos frissan. :S

2007-11-08 @ 07:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0