På G med styrketräningen

I helg har jag tänkt besöka gymmet igen. Det är åtta-nio månader sen jag var där senast. :S Minns att jag blev krasslig i början på året och det ville inte riktigt ge med sig. P g a förändrad arbetssituation fanns inga krafter under våren till träning. När jag sedan återhämtat mig var det dags för sommar-träningen, då jag hellre spenderar tid utomhus än inne på ett gym. Å nu har hösten bara svischat förbi i en skrämmande fart.

Ni som följt min blogg vet att jag trots gymuppehållet inte legat helt på latsidan. En massa mil på cykeln (81 mil) och i benen har det blivit. 

Försöker intala mig själv att komma igång lite lätt. Något som kan vara svårt då träningsdjävulen kryper fram i mig när jag väl står på löpbandet eller vid maskinerna.

Håll tummarna...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tre av mina generalfel gällande träning: jag sätter alltid för höga mål, jag börjar alltid tävla med mig själv, sen slutar det med att jag gett upp innan man kommit över "motståndsbacken"

2007-11-02 @ 19:04:00
Postat av: Nica

Mitt problem är att jag kör slut på kroppen och blir sjuk. Men med den vetskapen i bakhuvudet borde man lära sig en dag...

2007-11-03 @ 18:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0