Förberedd för mitt "nya" liv

Måndag morgon och jag är nu fullständigt övertygad om detta är första dagen
på mitt "nya" liv. Alldeles för lite träning och på tok för mycket mat, jobb, fika och festligheter på sistone. Känner mig mer än mättad. Nu har hungern på löpband, träning och ett sundare liv återinfunnit sig.
Mitt gamla träningskort löper snart ut och ett nytt ska införskaffas. Ska då passa på att byta tillbaka till mitt f d träningsställe. Föredrar lite mindre maskinkörning och mer fria vikter. Men dessförinnan ska jag i veckan med tunga steg äntra löpmaskinen på gymmet och piska kroppen hårt. Nu finns det inga ursäkter längre...

Ute är det mörkt, blött och "lågt" väder. Perfekt att avsluta utomhussäsongen och krypa in i "bunkern" igen. Vore dock skönt med någon minusgrad och ett par centimeter nysnö för nu är jag förberedd. I lördags vinterutrustades bilen. Dessutom magasinerades grill och utemöbler. Även uteväxterna är nu ett minne blott.

Välkommen vintern och ett sundare liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta inte bara i för hårt! :)

2007-10-22 @ 13:22:40
URL: http://mal
Postat av: Ann-Helen

Håller med att det vore skönt med minus grader och snö.Ett sundare liv vore oxå bra.Ha det bra.

2007-10-22 @ 17:17:16
Postat av: Nica

Kan inte ta i för hårt... är stel av träningsvärk just nu. :)

2007-10-23 @ 20:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0