Min eviga följeslagare

Med på mina promenader finns oftast min följeslagare... mp3-spelaren. Senast idag kom den till användning då jag gick hem från jobbet (5km) trots övertid. Skönt som tusan att halkan försvunnit... om än kanske bara tillfälligt.


314820-71

Fick den i julklapp ifjol och fyllde den till max inför sommaren. Sen dess har låtarna rullat om och om igen. Blandad repetoar och tack och lov inget skval a la Radio Rix eller Lugna Favoriter. På en disk om 1G ryms det massor av låtar men efter otal timmars spelande skulle det kännas trevligt att byta ut en del av låtarna till lite fräschare, bl a låtarna från min nya Springsteen skiva.

Pluggade den till datorns USB-port för att via Utforskaren snabbt och enkelt flytta musik fram och tillbaka. Precis som jag vill minnas att jag gjorde då jag fyllde den till bristningsgränsen i våras. Men njet!
Enligt utforskaren innehåller den 0 filer och 0 MB men försöker jag lyfta över en låt på den skriker den i stället "Minnet är fullt". Skumt som tusan...

Inget enkomt program och rätt anslutningssladd. Hrmpf...
Nu har det t o m gått så långt att jag slängt lystna blickar åt en ny! :S

Kommentarer
Postat av: Syrran

jag skall göra ett försök m att leta fram kvittot ikväll!

2007-10-17 @ 06:45:17
URL: http://malkins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0