Stolta cykelmil

... och desto fler i benen.

Lyckades ta mig över dryga 80 mil på cykeln även denna säsong. Något som jag är stolt över då jag knappt rörde cykeln under min fyra veckors semester. Nu ska den få en välförtjänt vila i förrådet över vintern. Till våren lovar jag att ge den en behövlig översyn.

Men apostlahästarna får däremot inte ledigt... tvärtom! Blir att traska hem från jobbet några gånger i veckan (ca 5 km). Mer tidsödande men desto mer motion. Efter utlandsresan måste jag även leta upp gymmet för att piska på lite på löpbandet och kanske slita i lite vikter.

314820-44Ifredags morse var det några minus grader när jag strax efter kl sju trampade iväg hemifrån. (Det ska trots allt vara behagligt att cykla.)

Precis när jag nådde hemmet stannade mätaren på ett magiskt jämt tal (810 km). Lätt att komma ihåg om jag nu inte efter semestern tar några mil till innan vintern anländer. 
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

ta ngn mil till så slår du mitt sommarekord på 81 mil! ;)

2007-09-29 @ 17:42:20
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Nica

Behöver bara cykla runt kvartertet för att slå det. Mitt rekord står på dryga 90 mil, vilket blir desto svårare.

2007-09-30 @ 00:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0