Bortskämd

Oj, oj,oj... vad söndagsträningen satte sina spår. Det kostar på att träna på kvällen efter en intensiv helg. Natten blir lite väl kort, då det tar ett tag att varva ned efter ett pass.
Jag fullkomligen stupade i soffan efter jobbet igår. Men idag svarar kroppen igen. Nya muskler fick allt jobba mot boxningssäcken då en träningsvärk i övre ryggen gör sig tillkänna. Det är en skön känsla. Har allt varit lite bortskämd då det varit väldigt lite av den varan. Började tro att jag varit lite slö under passen.

Jippi... blir bjuden på lunch idag. Gissa var!? Jo, Kyrkbyns Kök och Matsal!!
Man börjar allt bli lite bortskämd... inte bra.

Kommentarer
Postat av: Syrran

KEB blev nog smittad av E,,,hon är sjuk nu o åker hem i morgon.

Du verkar i alla fall "fit for fight" !!!!

2008-01-22 @ 21:43:38
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Camilla

Aj, aj, aj... men lite lagomt skön träningsvärk är ju bara bra. :)
Din helg lät verkligen som en kanonhelg! :) Här var det mest jobb som gällde, men nu till helgen är jag ledig, barnfri helg - så det är bara jag och maken som får göra precis vad vi vill. Mysigt! =) Det blir nog en tur till Uppsala ihop med makens kompis på lördag och hemmadag på söndag.
K R A M! Ha en skön onsdag och njut av god mat. Lyx! :)

2008-01-23 @ 08:46:00
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: maria

Jo, bortskämd bör man bli!!! :) Särskilt när man kämpat hårt mot en boxningssäck!!
Har börjat skriva svar till de som skriver inlägg till mej, på min blogg, kolla där!
Må gott!

2008-01-23 @ 13:24:43
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Carina

Syrran, Trist att folk blev smittade. Hoppas det stannar upp snarast. Vill ju minnas det roliga.

Camilla, Oj vad skönt att ha "njutarhelgen" framför sig. Det är du värd!

Maria, Tack för att du dämpar mitt dåliga samvete. Fast nu har jag satt mig riktigt på pottkanten (se nästa inlägg).
Ska genast kika. Kikar i o f sig in hos dig dagligen ändå.

2008-01-24 @ 07:48:32
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0