Måndag 19 juli kl 6:45

Hoppar in i duschen efter en timmes träning. Semester? Javisst! Men slog upp
de blå redan kl 5 och kunde inte somna om! Trettio minuter senare gav jag upp,
klev i träningskläderna och intervallade joggning/promenad i 45 min.
Åter hemma lite armhävningar och situps med gymbollen. Grymt skön start på  dagen! Liknade scenario tidigt i torsdags och fredags. Å förhoppningsvis även i morgon bitti. Inspirationen är åter på flera plan. =)

Har efter håröversyn (läs: klippt mig själv) nu även tonat det själv. Nöjd med resultatet kan jag skjuta fram liiite på frissatiden som jag inte mäktade invänta två veckor bort.

Har nu mitt i semestern även stökat undan semester-jobbkörnings-måstena (lönekörningar och betalfiler). M a o återupptar jag min semester halvvägs in
och njuter än mer av den nu än tidigare. Slängde även in en ansökan om ytterligare ledig dag.. redan första arbetsveckan efter semestern. =)

Kommentarer
Postat av: Sonja

Är det OK att gå ut på motionsrunda kl 05.00 på semestern..???? Är det OK även om man inte har semester.??

Har tänkt göra det men inte vågat, i fall grannarna tror man har tiltat totalt...Har ju ingen hund som ursäkt...

2010-07-20 @ 18:48:13
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Syrran

Jag har oxå jobbat idag, en kort cykeltur till brevlådan tur o retur ;-)



Härligt att du kommit i gång med träningen nu. Jag har i alla fall skaffat mig träningsskor, sen får vi se hur det blir med den saken.



2010-07-20 @ 22:48:39
Postat av: Carina svarar:

Sonja, Äsch.. skit i hunden. Mina grannar får tycka/tänka vad de vill. Vaknar jag tidigt så får de stå ut att se mig träna tidigt då jag vill göra det före frukost för bästa effekt.



Sen kan man undra om det är ok att vakna kl 5 under sin semester.



Syrran, Ja.. haha.. hårt jobbat! ;)

2010-07-21 @ 10:36:27
Postat av: Camilla

Oh, här sover vi till 9.30 om dagarna... Vet inte hur jag ska klara av att ställa om mig till jobbtid nästa vecka, det kommer att bli jobbigt.

2010-07-21 @ 17:57:53
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0